F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

sedih :')


Haii awak , dah lama saya tk updates blog ? Haha probs ? Ya Allah memang bnyk sangat . humm tak tahu kenapa ? Haha chill Amyza , Kenapa dgn Awie ? dia tetiba je nak jauhkan diri dia dari aku ? what my fault ? ape salah aku ? aku ade buat salah besar sangat ke dekat dia sampai tegur aku pung tak , chat aku pung tak , haha sokey lah amyza :') Maybe hang ada buat salah dgn dia , hg tak tahu . Tapi sumpah demi allah , aku betul betul kecewa dgn dia . Dia dah mcm tk hiraukan aku , buat aku rase terpinggir . Ahh so sad :') Awie , mana awie yg dulu ? mana awie yang selalu dengar probs amyza ? yang selalu buat lawak dgn amyza ? yg selalu tanak kehilangn amyza ? Ohh you are totally  change ! amyza sedih sangat :') Assalamualaikum .


0 comment[s] | back to top