F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Ujian lagi :')


Haii awak ? sudi tk nak dengar cerita saya ? saya tak tahu nak cite kat sape sape dah . Awak , saya nak pinjam bahu awak boleh ? saya dah tk ada sapa sapa dah . semua orang yang saya sayang , semua dah pergi tinggalkan saya , saya sorang sorang je sekarang . Ini ke balasan saya ? Saya rindu semua orang yang saya sayang . Tapi diorang semua dah berubah , diaorang dah lupekan saya , diorang dah tk perlukan saya , diorg dh tk pedulikan saya bila saya online , habes ? saya nak hidup mcm mana kalau saya dah tk perlukan oleh diorg . Saya nih kejam sangat ke awak ? *lap air mata :'( . Saya tk tahu nak cerita dekat sapa sapa dah . awak lah satu satunya kawan saya blogger . awak jagn tinggalkan saya eh . Jangan jadi mcm diorg eh :') Ya Allah , berikan lah kekuatan dekat aku :') Ini semua ujian Allah :'>


0 comment[s] | back to top