F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Single itu awesome :)


   Bila kita single tak payah susah hati nak fikir bf/gf kita tu sihat ke tak . Tengah buat apa sekarang . Dia makan ke tak hari ni . Sekarang kat mana . Bila single juga kita dapat jimatkan kredit kita daripada membazir asyik nak call/mesej setiap masa dengan bf/gf kita yang entah apa-apa .

   Bila single kita tak payah nak risau atau susah hati fikir pasangan kita tu samada dia setia pada kita atau tak . Bila single kita tak perlu nak rasa cemburu tak tentu pasal dengan orang . Bila nampak/terjumpa pic pasangan bergambar/berbual dengan orang lain, fehhh rasa cemburu tu memang tak dapat ditahan . Nanti pergaduhan pula yang timbul . And then putus pula .

   Tak aku nafikan aku memang cemburu bila tengok couple sana sini . haha . Bermanja-manja dengan pasangan. Apa-apa je semunya nak share sama sama . Beruntung betul woii . Sana sini berkepit. Masing masing berbalas balas ayat ayat sweet kat facebook/twitter . Status itu ini dengan bf/gf . Kawan yang lain pun rasa happy dan mendoakan kebahagiaan . Memang beruntung . Hahah  . Chill k :)


0 comment[s] | back to top