F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Hamba Allah :')


Aku tak tahu nk cakap ape . Hummmmm , kenapa dalam dunia nih orang yg kita sayang last last tinggalkan kita ? Kenapa eh ? Amin , Aie , Ikram i miss the old of you :') Ya Allah . Kenapa mereka berubah ? Please korang jgan tinggalkan aku . Sampai hati korang kan ? :/ Semua nak tinggalkan aku ? Kenapaa ? Sometimes aku rase orang yg aku sayang semua tk ade . Kenapa depa berubah ? aku tk rapat dengan depa mcm duluu :/ Aku nih kejam sangat ke ? hina sangat ke aku nih ? tak layak nak berkawan eh ? K ak sedar diri aku :') Kak Wayda ? Kenapa susah sangat nk lupekan akak ? hari hari adik stalk twitter akak . Even adik rase sakit tapi adik simpan je kat dalam :') Biar aku je yg rase betapa sakitnya hati aku . Amyzaa chill k , lame lame hg boleh lupekan dia jugak mcm mana hg boleh lupekan Kak Dyana ? *aku still sayg kak dyana ke ? Humm k . K Amyza , lupekan Huwaida k :*


0 comment[s] | back to top