F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Tinggal kenangan :')


Hai Akak , humm , kita dah tak jadi petsys dah kan :') 16.10.2012 adik akan ingat sampai bile bile . 4 bulan kita bersama akak ? Humm :') Hope akak bhagia . Sampai hati akak buat mcm nih kat adik . akak dah tk sayg adik dh kan ? Humm , tak pe lah , nk buat mcm mana kan ? :') K cite dia mcm nih , Time exam hari tuh , time balik , ada Dyana kat situ , aku berdiri sebelah dia . Then , tetibe ade Kak Wayda dengan kak Syitah kat situ . Dia dok pnggil Dayana tuh , K tk pe :') Aku buat bodo je lah , Tapi dalam hati , Ya Allah , saba k Amyza , tk ade pape tuh . K tk pe , tadi plak nmpak Kak Wayda jalan sebelah aku , dia bagi surat kat Dayana tuh . Ya Allah , kawan kawan aku dah tahu kowt pasal semua nih . K ak ketinggalan , tadi kat surau , Ainin dengan geng dia cite kat aku yg Dayana tuh cakap dia dah jadi adik angkat Kak Wayda , mule mule , depa tanak cite , tapi aku pakse , depa cite jugak :') Ily korang ^^ . K tk pe , dalam bas aku menangis cite kat Nanie , Nanie ily :') Aku text dengan kak Wayda tadi :') Dia cakap dia minat dekat Dayana tuh , aku surh dia jujur kalau dia sayg aku . Humm , dia jujur . Aku pown luahkan lah ape yg ade dalm hati aku , aku mintk ptus , ye lah kan , dah orag tk sayg kita , buat ap nak simpan lagi ? Lagipon dia lebih saygkan Dayana tuh . Tak pe akak , adik faham , Aku mintak ptus kat dia , dia mcm nak lepaskan aku je . Aku ingat kan dia nak pjuk aku suruh jgn ptus , tapi aku silap , dia cakap 'Bukan akak yg mntk putus k dengan adik , tapi adik yg nak ptus sendiri' . Menangis aku dalam bilik tadi satu jam . Homework tk sentuh pown :') Aku cakap lah dekat dia 'Akak , adek nak akak sorg je jadi kakak angkat adik , adik tanak kongsi , adik saygkan akak' . K dia cakap ' Adik , bende dah berlaku , nk buat mcm mana , K lah adk , akak tanak habeskan credit adik , Thanks untuk 4 months k , sekali lagi akak mintak maaf :') Thanks untuk barang barang adik jugak^^ ' . See ? sedih kan ? K tk pe , Aku kuat , Allah still ade untuk hg Amyza :') Okey , bf kak Wayda yang sngt baik , Asymawi ? Jadi abg angkat aku :') Thanks abg :) Aku dh luahkan kat dia . Humm , saba Amyza . Tapi kenape dia buat aku mcm nih ? Aku pown ade perasaan jugak . Aku sanggup ptus dengan kak Dyana sebb dia , Humm , sokey Amyza .  Sampai hati , Ya Allah , kenapa jadi mcm nih ? Aku tk penah nk mintak :') Tak pe lah akak , akak tgah bhgaia kan sekarg dngn Dayana ? adik bace tweet akak . K hope akak bhagia dengan dia :')


0 comment[s] | back to top